Avatar billede winzi Nybegynder
03. oktober 2009 - 11:03 Der er 3 kommentarer

Kan ikke få forbindelse til min eksterne HDD

Hey,

Jeg ligger inde med en WD MyBook på 500GB.
Men jeg kan pludselig ikke få forbindelse til den.

Jeg har prøvet på min stationære som har Win 7, der kan jeg ikke.
Kærestens bærbar med Win Vista kan heller ikke få forbindelse.
Men en bærbar med Windows XP kan sagtens få forbindelse..

Den kommer hverken frem i diskhåndtering eller enhedshåndtering. Den er simpelthen bare usynlig.

Nogen der kan give mig en logisk forklaring?

EDIT:
Har lige prøvet at formatere den på en XP computer og ligge nyt software fra WD på den, men den kommer stadig ikke frem.

Har skrevet til WD, men afventer svar.
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2009 - 11:15 #1
en tanke - hvad format har disken i xp - måske skal den bare converteres til ntfs format.

hvis det er helt ude i skoven så bare glem det.
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2009 - 14:01 #2
Kunne det tænkes, at dit eksterne harddisk ikke synes om Windows vista/7 arkitekturen i modsætning til xp?
Avatar billede winzi Nybegynder
03. oktober 2009 - 15:32 #3
#1

Er ret sikker på det er NTFS format.

#2

Det bare virket til Vista, men gør det pludselig ikke mere. :S