Avatar billede annnrz Nybegynder
23. december 1999 - 00:22 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

tjek lige dÆnne hÆr !

20S.subnet.dk

Avatar billede annnrz Nybegynder
23. december 1999 - 00:24 #1
hvis i er for dovne til at skrive eller kopiere linket

så her!!

http://20s.subnet.dk

i skulle jo nØØØØdigt overanstrenge jer! *G* - "Go jyl!"
Avatar billede klas Juniormester
23. december 1999 - 00:29 #2
hmm . . den er ikke for køn desværre . . . det store billede skulle ikke være en baggrund  . men bare sættes ind som enkelt billede . . kvaliteten på billederne er heller ikke for god
Avatar billede i11uzion Nybegynder
23. december 1999 - 00:48 #3
... hehe ja, den er sgu ikke for flot..... At grafitti så er fedt, retter jo lidt op på lortet, men den holder jo ikke.....
Avatar billede nico Nybegynder
23. december 1999 - 02:44 #4
Ja et godt forsøg. Men din baggrund er for stor at hente. Brug hellere en alm. farve hvilket også er pænere. Lær brugen af frames. De gør en stor forskel. Lav en ordentlig menu og fjern de knapper og lav tekstlink istedet. Få dig et fedt logo (spørg evt. her på Eksperten.) Selv ved 1070*768 skal man scrolle. Ellers ok!
Avatar billede fico Nybegynder
23. december 1999 - 10:28 #5
Grafikken er faktisk enormt flot lavet....men opsætningen af grafikken/linkene er nu ikke hel den bedste.
Det kunne måske gøres med en frame......ca. 3 frame.
A lá dette
___________
| |        |
|_|________|
|__________|
Avatar billede cldu Nybegynder
23. december 1999 - 12:03 #6
ikke videre teknisk flot, heller ikke alt for kreativ, men indholdet er sq thumbs up! :-)
Avatar billede fico Nybegynder
23. december 1999 - 14:11 #7
Jeg synes at den skal have 10 med pil op.
Det eneste jeg ikke kan li' er denmåde menuerne er sat op....ellers er den faktisk pæn i grafikken.
Avatar billede bmj Nybegynder
23. december 1999 - 14:32 #8
Undskyld jeg siger det men den er ikke køn... kvaliteten er helt i bund, grafikken er heller ikke god, og indholet er skod.
Avatar billede bmj Nybegynder
23. december 1999 - 14:35 #9
På en skala fra 1-100 og 100 var det beste så vil jeg give denne side 0 med pil ned !
Avatar billede annnrz Nybegynder
24. december 1999 - 01:32 #10
bmj-
hOld kæft du giver dårlige begrundelser!!

Avatar billede Slettet bruger
24. december 1999 - 02:02 #11
Det var godt nok en hurtig accept hva!
Det er også komplet ulæselig uha. Ingen karakter over 7 .
Avatar billede bromer Nybegynder
31. december 1999 - 20:50 #12
Ikke en særlig fed side, hvis jeg må sige det. Du kunne evt lære at bruge grafik rigtigt.
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2000 - 10:16 #13
Det ligner en Site fra Vikingetiden. Har den noget Formål andet end at annnrz hygger sig?
Avatar billede motu Nybegynder
09. januar 2000 - 11:34 #14
prøv at skrive den selv...

frontpage SUX
Avatar billede bmj Nybegynder
09. januar 2000 - 11:51 #15
hehe Det lyder sku ikke til at folk kan lide din side :-)
Avatar billede annnrz Nybegynder
26. marts 2001 - 21:48 #16
hehe back in effect..... tjek den her -> http://BYSTE.subnet.dk (bliver snart til www.byste.dk)