Avatar billede moeller2000 Nybegynder
02. oktober 2009 - 22:20 Der er 2 kommentarer

Vil du gerne have gratis reklame - og kan du skrive artikler?

Hej alle eksperter!
Jeg står og mangler kvalitetsindhold til informationsbasen.com.
I den sammenhæng vil jeg gerne opfordre alle eksperter (Som har en hjemmeside, eller et firma) om at skrive en artikel om en ydelse eller et produkt de tilbyder i guide eller artikel-form.

Artiklen vil blive udgivet på informationsbasen.com og massivt søgemaskineoptimeret. Det betyder at du vil få links fra informationsbasen.com, samt en del relevante besøgende.

Tilbyder du et eller andet produkt, hvor du kunne skrive en spændende artikel, som ikke er skamrosende og fuldstændig subjektiv, vil jeg gerne udgive den på informationsbasen.

Tjek http://www.informationsbasen.com/gratis-reklame/ for mere info, eller kontakt mig på bm@informationsbasen.com.

Jeg tilbyder kun det her fordi jeg i øjeblikket mangler kvalitetsindhold, og gerne vil have noget om IT. F.eks. "Sådan laver du en hjemmeside". "Sådan finder du et billigt webhotel." "Sådan installerer du windows" og lignende.

Lad mig høre :)

Bo
Avatar billede hoeks Nybegynder
02. oktober 2009 - 23:11 #1
Du er sgu' da også alle steder Bo ;P

Jeg skal gerne skrive en artikel eller to omkring Joomla. Smider den til dig på mailen her i løbet af weekenden (hvis jeg da ikke ender i noget druk og glemmer det hele ;P).
Avatar billede moeller2000 Nybegynder
02. oktober 2009 - 23:17 #2
Haha.

Jamen det ville da være skønt.
Husk lige at læse på informationsbasen.com/gratis-reklame/
Der er nogle guidelines :)

Vi tales ved!