Avatar billede kiiim Nybegynder
02. oktober 2009 - 19:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skjult harddisk???

Konen har lige fået ny bærbar, og på kassen står der at harddisken er på 830 Gb, duo hdd (500gb + 230gb) ...

... men når vi kigger på c-drevet (det eneste der ér) er den kun på 422gb!!!  -der mangler lige 400gb! Jeg prøvede at ringe til Packard Bell, men de var lukket for i dag, så jeg ringede til forhandleren, og han sagde at det evt kunne være en "skjult partition". -Hvordan finder jeg ud af dette???
Avatar billede haverslev Novice
02. oktober 2009 - 19:43 #1
Muligt at den ikke er partioneret og har fået drevbogstav.

Prøv at H-klik på Denne Computer, vælg Administrer, vælg Diskhåndterin og se om ikke der er en partition der IKKE har drevbogstav osv.
H-klik på den og Formatere osv. så bliver den aktiv :)
Avatar billede kiiim Nybegynder
02. oktober 2009 - 19:44 #2
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01179504&cc=us&lc=en&dlc=en&product=3340239

Ved at følge ovenstående guide, har jeg opdatet at der rent faktisk ER en "ekstra harddisk", men der står at den ingen partitioner har ... forslag til hvad jeg kan gøre for at få den i spil?
Avatar billede haverslev Novice
02. oktober 2009 - 19:46 #3
Du skal dog være opmærksom på, at der også kan være en skjylt partition på f.eks 10Gb - den må du IKKE røre da det sikkert er en recovery partition
Avatar billede kiiim Nybegynder
02. oktober 2009 - 19:52 #4
1000 tak - jeg har "fundet den manglende partition", og er ved at formatere. Recovery ligger som skjult partition ved siden af c-drev.

Smid lige et "svar", så får du nogle point ... hvis det virker! ;-)
Avatar billede haverslev Novice
02. oktober 2009 - 19:56 #5
Selv tak - (selvfølgelig virker det) ;-)
Avatar billede kiiim Nybegynder
02. oktober 2009 - 22:31 #6
Det virker! Tusind tak.