Avatar billede rasmusdb Nybegynder
02. oktober 2009 - 09:39 Der er 1 kommentar

Kan ikke komme på Sikre hjememsider efter indlæsning af Digital Signatur

Hej Alle

Jeg havde netop lige fået indlæst min digitale signatur, instillet en hovedadgangskode i firefox, for så at ville logge ind på borger.dk. Men efter at have forsøgt dette, uden det lykkedes. Den siger jeg ingen signatur har indlæst, dog kan jeg bruge min signatur til E-boks. Men dette var inden jeg fik denne fejl.

Sikker forbindelse mislykkedes

Der opstod en fejl under forbindelsen til www.borger.dk.

Modpartens certifikat har en ugyldig signatur.

(Fejlkode: sec_error_bad_signature)

Siden kunne ikke vises da autenciteten af de modtagene data ikke kunne bekræftes.

    * Kontakt venligst ejeren af webstedet omkring dette problem.

Det skal siges at jeg køre seneste opdatering af FireFox, og det er på en MacBook Pro med Leopard.

Synes det er lidt problematisk, når man endelig har fået sig en digital signatur, at det så laver så meget vrøvl.

Hilsen

Rasmus
Avatar billede double-g Juniormester
02. oktober 2009 - 16:37 #1
Nu kender jeg ikke Mac, men du kan prøve Mozilladanmarks vejledning

http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Firefox/TDC_Digital_signatur