Avatar billede kiiim Nybegynder
01. oktober 2009 - 20:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken bærbar skærm giver ikke genskær?

Konen skal have ny bærbar, og ligger især vægt på at skærmen ikke giver genskær (spejlbillede) ... eller så lidt som overhovedet muligt. -Hvilken teknologi skal vi gå efter?
Avatar billede nugga Nybegynder
01. oktober 2009 - 20:44 #1
TFT skærme er klart bedst.
Det er også dem der sidder på næsten alle skærme.
Hvor imod plasma giver højest genskær, men ikke laves i så små skærme.
TFT er også fin kvalitet, jeg tror faktisk ikke man laver ret meget andet under 25 tommer.
Avatar billede kiiim Nybegynder
01. oktober 2009 - 21:17 #2
Tak, jeg kom lige i tanke om at betragtningsvinklen også skal være forholdsvis stor. Den der sidder på den gamle er så ringe, at hvis man ikke sidder lige præcis foran den bliver farverne helt underlig ... man kan f.eks. ikke sidde to ved siden af hinanden ...

Er det så stadig FTF jeg er ude efter?
Avatar billede nugga Nybegynder
02. oktober 2009 - 22:12 #3
ja TFT helt klart, ellers skal det nok være LED.
Avatar billede kiiim Nybegynder
03. marts 2010 - 18:25 #4
Smid lige et "svar", nugga, så jeg kan lukke tråden her! ;-)
Avatar billede nugga Nybegynder
05. november 2010 - 16:36 #5
svar