Avatar billede plippert Nybegynder
01. oktober 2009 - 14:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2007 script

Jeg er desperat for at få fingre i et outlook 2007 script der kan scanne en valgfri folder i min outlook, kigge tekst igennem i alle emails og se efter emailadresser for så til sidst at gemme disse adresser i en csv-fil.

1. vælg folder i outlook
2. scan body-teksten i ALLE emails for emailadresser
3. Gem resultatet i en komms-separeret fil.

Glæder mig til at høre fra de klogeste ;-)

Jeg har lidt problemer med bounce back og sidder nu med 4500+ emails der skal fjernes fra min liste...

TAK TUSIND PÅ FORHÅND TIL DE DER VIL KIGGE PÅ DET!!!
Avatar billede supertekst Ekspert
04. oktober 2009 - 14:25 #1
En mulig løsning kunne kreeres i Excel via VBA - herfra kunne man evt. manuelt gemme i en CSV-fil.

Anvender Office 2003.
Avatar billede plippert Nybegynder
06. oktober 2009 - 19:08 #2
Hey
ville du kunne lave et script der smider værdierne i en excel?
Avatar billede supertekst Ekspert
06. oktober 2009 - 22:46 #3
Hej

Kan forsøge - der går nok et par dage før jeg får gjort noget ved det.
Avatar billede plippert Nybegynder
07. oktober 2009 - 08:37 #4
cool. jeg finder ud af i dag eller i morgen om jeg kan finde en anden løsning på mit problem - skriver hvis ikke det lykkedes ;_)

Tak
Avatar billede plippert Nybegynder
19. november 2009 - 09:20 #5
Lukker.

har ingen løsning :-(