Avatar billede plippert Nybegynder
01. oktober 2009 - 14:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2007 script

Jeg er desperat for at få fingre i et outlook 2007 script der kan scanne en valgfri folder i min outlook, kigge tekst igennem i alle emails og se efter emailadresser for så til sidst at gemme disse adresser i en csv-fil.

1. vælg folder i outlook
2. scan body-teksten i ALLE emails for emailadresser
3. Gem resultatet i en komms-separeret fil.


Glæder mig til at høre fra de klogeste ;-)

Jeg har lidt problemer med bounce back og sidder nu med 4500+ emails der skal fjernes fra min liste...

TAK TUSIND PÅ FORHÅND TIL DE DER VIL KIGGE PÅ DET!!!
Avatar billede supertekst Ekspert
04. oktober 2009 - 14:25 #1
En mulig løsning kunne kreeres i Excel via VBA - herfra kunne man evt. manuelt gemme i en CSV-fil.

Anvender Office 2003.
Avatar billede plippert Nybegynder
06. oktober 2009 - 19:08 #2
Hey
ville du kunne lave et script der smider værdierne i en excel?
Avatar billede supertekst Ekspert
06. oktober 2009 - 22:46 #3
Hej

Kan forsøge - der går nok et par dage før jeg får gjort noget ved det.
Avatar billede plippert Nybegynder
07. oktober 2009 - 08:37 #4
cool. jeg finder ud af i dag eller i morgen om jeg kan finde en anden løsning på mit problem - skriver hvis ikke det lykkedes ;_)

Tak
Avatar billede plippert Nybegynder
19. november 2009 - 09:20 #5
Lukker.

har ingen løsning :-(
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Kurser inden for grundlæggende programmering

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester