Avatar billede thomas_buhl Nybegynder
30. september 2009 - 19:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

URL rewrite spørgsmål

Hej med følgende kode :
RewriteEngine  On
RewriteCond    %{REQUEST_FILENAME}    !-f
RewriteCond    %{REQUEST_FILENAME}    !-d
RewriteRule    ^([a-zA-Z0-9\-]+)/?$ /index.php?page=$1 [L,QSA]
RewriteRule    ^([a-zA-Z0-9\-]+)/?$ /index.php?action=$1 [L,QSA]
skal jeg sætte /foran stien til alle mine billeder css filer osv.
er der mulighed for at undgå det ?
Avatar billede repox Seniormester
30. september 2009 - 20:29 #1
Det har ikke noget med PHP at gøre. Ved at stille spørgsmålet i de rette kategorier, har du større chance for at få et godt svar hurtigt.

Dine rewrite virker da ikke, gør de? Eller er det egentligt det som spørgsmålet drejer sig om?
Avatar billede thomas_buhl Nybegynder
30. september 2009 - 20:42 #2
jo de virker men for at mine billeder osv. skal blive vist skal jeg sætte /foran mine sti'er og vil jeg gerne undgå hvilken katagori skal dette så over i ?
Avatar billede jantzen88 Nybegynder
30. september 2009 - 20:44 #3
Du kunne lave en ignore på alle billeder
Avatar billede repox Seniormester
30. september 2009 - 20:48 #4
Dit spørgsmål ville være mere relevant her:
http://www.eksperten.dk/spm/Internet/Webservere/Apache/

Det kan løses med <base> elementet i din HTML.
Men jeg vil anbefale dig at spørge i Apache kategorien, for der sidder sikkert nogle med nogle rigtige gode idéer, så du slipper for lappeløsninger.
Avatar billede thomas_buhl Nybegynder
01. oktober 2009 - 19:02 #5
flyttet