Avatar billede allanknudsen Nybegynder
28. september 2009 - 21:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Powerpoint - åbning af dias - datoafhængig

Jeg er i færd med at oprette en julekalender i Powerpoint.
Jeg ønsker, at låge nr. 1 først kan åbnes den 1. december (ikke før). Lågen åbnes med "klik" på lågen.
Låge nr. 1 har hyperlink til f.eks. dias nr. 2 (dias for 1. december).
Dias nr. 1 er hele kalenderen med 24 låger. Hvordan får jeg indbygget en forudsætning, at datoen kører sammen med computerens dato.
vh.
Allan
Avatar billede igaard Nybegynder
29. november 2009 - 15:03 #1
Hej Allan,
Har du fået det til at virke? Jeg vil nemlig rigtig gerne lave det til mine børn, men jeg ved ikke helt hvordan man læser et felt med en dato
Avatar billede allanknudsen Nybegynder
29. november 2009 - 15:24 #2
Nej, der er ikke nogen, som har reflekteret på spørgsmålet. Jeg har ikke selv arbejdet videre med opgaven. Hvis du finder en løsning er jeg "køber" af denne.
vh.
Allan
Avatar billede allanknudsen Nybegynder
18. august 2010 - 17:55 #3
dette for at lukke