Avatar billede nhn Nybegynder
13. juli 2001 - 10:54 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

LYDDRIVER!!!!

okey jeg har en pentium 3 733 mhz 64 ram 15 gigabyte harddisk packard bell .... den har et windows system som jeg ikke synes om og jeg har fundet alle driverne bare ikke min lyddriver og jeg kan ikke finde den på nettet ...jeg spørger altså om en lyddriver plug and play .....Men jeg er ikke sikker på hvad den hedder???

tak på forhånd
Avatar billede nhn Nybegynder
13. juli 2001 - 10:55 #1
og den høre til et eller andet chipset 81001 noget i den stil
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
13. juli 2001 - 10:55 #2
www.driverguide.com (brugernavn drivers, password all) er et godt sted at lede hvis du bare kan finde et ller andet navn på den
Avatar billede nhn Nybegynder
13. juli 2001 - 10:55 #3
har kigget
Avatar billede nhn Nybegynder
13. juli 2001 - 11:01 #4
og jeg har kigget på intels hjemmeside.... kan ik finde den driver..... den hedder vist 810
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
13. juli 2001 - 11:11 #5
det var sq ikke mange oplysninger du kom med!
vær mere præcis hvis vi skal kunne hjælpe dig! vi skal vide det nøjagtige navn på chipset/motherboard! alt hvad du kan finde af oplysninger!
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
13. juli 2001 - 15:04 #6
Jeg vil tro at du har en manual el. lign hvor der står navnet på dit bundkort .. Ellers tror jeg du kan undersøge det med noget software ... prøv f.eks. SiSoft Sandra (www.download.com)
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
13. juli 2001 - 15:18 #7
Du kan aflæse bundkortets model med den ved at gå ind i mainboard information, vierkede for mig

hent en demo her: http://www.sisoftware.demon.co.uk/sandra/
Avatar billede jasber Nybegynder
15. juli 2001 - 02:08 #8
Check lige dette link: http://support.pbnec.org/indexidk.html

Ellers må du være lidt mere specifik vedr. den model :)