Avatar billede Nadiav Nybegynder
28. september 2009 - 15:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth på iPhone 3GS

Hej. Jeg har lige fået mig købt en IPhone 3GS, men kan ikke finde ud af at sende sange fra min gamle Nokia N82 til den. Kan man overhovedet det? Jeg kan godt gå ind og slå det til, og tilslutte mig N82'eren, men hvis jeg så går ind og trykker send på den så afbryder den forbindelsen til iPhonen. Kunne godt tænke mig at vide om det virker og i så fald hvordan?
Avatar billede Maerskprivat Nybegynder
20. oktober 2009 - 23:58 #1
Lige pt. er det ikke en mulighed på iPhone.
Medmindre du hijacker den! Men dette har jeg ingen erfaring med.
Så det bedste du kan gøre er at føre dine sange ind på din computer.
Og synkronisere dem via iTunes med din iPhone!
Avatar billede Maerskprivat Nybegynder
21. oktober 2009 - 00:04 #2
Ups, det hedder jo ikke hijacke på en iPhone.
Jeg mener naturligvis jailbreake en iPhone!
Avatar billede Nadiav Nybegynder
21. oktober 2009 - 09:29 #3
Okaj. Det er da lidt dårligt, syntes jeg taget i betragtning hvor højteknologisk den ellers er. Men ved du om man kan sende musik fra en iPhone til en iPod touch? Jeg prøvede med min venindens iPod, men den kunne ikke finde min mobil eller omvendt.
Avatar billede Maerskprivat Nybegynder
21. oktober 2009 - 20:11 #4
Der findes vist nok en applikation i AppStore til at overføre mellem "æbler!" hehe