Avatar billede henrikk Nybegynder
13. juli 2001 - 10:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvor køber man...

Vi skal til at installere bredbånd i vor boligforening - og skal installere en km 5E kabel samt 28 stikdåser med to stk. RJ-45 udgange.

Er er nogen, som kan give et tip til gode og billige leverandører???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. juli 2001 - 10:40 #1
Teledanmark :)

Alternativt, prøv at kontakte Semco

NanoQ
Avatar billede henrikk Nybegynder
13. juli 2001 - 10:43 #2
Kære NanoQ

Det er ikke UDBYDER, vi søger - men leverandør af kabler og dåser. Vi installerer selv.

Henrik
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. juli 2001 - 10:43 #3
hvorfor afvisning?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. juli 2001 - 10:44 #4
henrik, du kan købe \"hardwaren\" igennem både Teledanmark og Semco.

Men ok... når i selv installerer, skal du da bare snakke med din lokale elektriker.

NanoQ
Avatar billede henrikk Nybegynder
13. juli 2001 - 10:48 #5
Kære NanoQ

At købe hardware fra TDC svarer vel til at købe en malkeko hos Arla??? Eller er det mig, som er ignorant om TDC\'s forretningsområder?

Det er netop for at finde et alternativ til standardleverandør (f.eks. en elektriker), jeg har oprettet spørgsmålet.

Henrik
Avatar billede seider Nybegynder
13. juli 2001 - 10:52 #6
www.microlan.dk er de biligste ejg har fundet når det kommer til netværks udstyr.

hvis du finder nogen der er biligere så sig lige til.
Avatar billede jasber Nybegynder
13. juli 2001 - 10:53 #7
Læs nu hvad NanoQ skriver: Du kan kontake Semco, de har alt hvad hjertet kan begære...

http://www.semco.dk/side/823/
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. juli 2001 - 11:02 #8
TDC er faktisk ganske kompetente på netværksområdet. Også salg af kabler mv.
Avatar billede henrikk Nybegynder
13. juli 2001 - 11:06 #9
Jasber:

Jeg afviser naturligvis ikke svar uden først at undersøge det - og var faktisk inde på præcis den side, du skriver. Der står, at semco lægger kablerne ind - men intet om, at de bare sælger kabler...

Henrik
Avatar billede henrikk Nybegynder
13. juli 2001 - 11:08 #10
Seider:

Tak for et godt svar. Jeg undersøger - har også fundet kabelbiksen.dk.

Henrik
Avatar billede henrikk Nybegynder
13. august 2001 - 09:22 #11
Seider - Kabelbiksen ser billigere ud - men de svarer ikke på mails. Har du fundet noget nyt?

Henrik