Avatar billede Vovol38 Nybegynder
28. september 2009 - 09:19 Der er 7 kommentarer

Partnere søges til nyt og unikt koncept

Jeg søger 1-2 nye partnere til nyt online koncept, da min gammel partner igennem 2 år er blevet syg og må stoppe.
Konceptet skulle have været lanceret her den 1 Oktober, men har ligget stille i et stykke tid nu.
Jeg vil ikke skrive så meget om selve konceptet, udover at det er et online koncept som er medlembaseret ( Ikke MLM) hvor man online kan tjene penge og spare penge. Der er allerede lavet aftaler med flere firmaer, f.eks. banker, ejendomsmægler m.fl. På vores hoved portal, vil der komme masser af unikke produkter som ikke findes i Danmark endnu.

Du er designer/programmør og er professionel. Du ved hvad du kan og er dygtig til det og er ikke bange for nye udfordringer.
Du vil få et kæmpe ansvar, da du med tiden skal udvikle over 30 kæmpe hjemmesider og udministrere dem. Selvfølgelig ikke alene, der skal ansættes et par medarbejdere.

Du skal være ihærdig og vide at dette er ikke et 7-16 job. Da vi er en service portal, hvor vores medlemmer SKAL have den bedste service der findes.

Du ved hvad det vil sige at være selvstændig, men har du et job nu kan vi starte op med at du beholder dette indtil det andet køre.
Der er lavet målsætning for de næste 3 år og dem skal vi nok opnå da det vi tilbyder er så unikt.

Lyder dette spændende, så konakt mig. Skriv lidt om dig selv og dine tanker
Avatar billede it-michael Nybegynder
01. oktober 2009 - 06:58 #1
hej VovoL

Hvad er grunden til at du mere end styrer svarer på opringninger i Danmark eller ved at have en dansker på til at svare telefonen.

Jeg har et JOB. og vil beholde det, jeg kan tilgengæld tilbyde at lave alle dine hjemmesider. veligeholde din portal, sikre at din dedikerede server kører.

Dog ikke gratis, jeg forventer betaling for vores ydelser, men til priser og med en service du ikke får normalt.

Hilsen Michael

jeg kan kontaktes på:
michael@outsource-it-to-thailand.dk

www.outsource-it-to-thailand.com
www.js-software.net
Avatar billede ebusiness Nybegynder
14. oktober 2009 - 15:51 #2
Det kræver nok en lidt bedre salgstale hvis du vil sælge det her som et partnerskab. I det mindste vil en kommende partner nok gerne vide hvad for en slags forretning det er du ønsker at drive.

Hvis du har brug for en billig webprogrammør, eller blot kritik af dit koncept så skriv endelig.
Avatar billede Vovol38 Nybegynder
14. oktober 2009 - 16:02 #3
Det er helt klart at en partner vil det og det vil han hun også få.
Men det kan godt være at jeg får brug for en webprogrammør, så lad os få en dialog ang det

Hvordan kommer vi videre nu? Skal lige siges, jeg er ny i dette univers så gør måske ikke tingene på den "rigtige måde ;-)
Avatar billede ebusiness Nybegynder
14. oktober 2009 - 16:15 #4
Hvis jeg skal komme videre i diskussionen må du nok sætte mig ind i dit koncept. Hvis det er for hemmeligt til forumet kan du skrive en mail i stedet.
Avatar billede Vovol38 Nybegynder
14. oktober 2009 - 16:53 #5
Ja lad os det, vil også gerne høre lidt om dig og dine kompetencer. Hvad er din mail?
Avatar billede ebusiness Nybegynder
14. oktober 2009 - 16:58 #6
ebusinessjma@gmail.com
Avatar billede jps2mt Nybegynder
17. november 2009 - 11:14 #7
Hvis det stadig er aktuelt kunne jeg da godt være interesseret.

Du kan skrive uddybende til mig på morten@trab.dk

Mvh. Morten Trab