Avatar billede endurancel Novice
27. september 2009 - 21:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sync af fælles kalender til Iphone og Windows Mobile

casen er:
Jeg har en HTC der kører Windows Mobile 6.1
Min kæreste har en Iphone 3GS.

HTC bliver syncroniseret med firma outlook.
Iphone bliver ikke syncroniseret med andre kalendere.

Vi har lavet en fælles kalender med Google calendar.

Vi vil gerne:
have at fælles kalender skal syncroniseres til både HTC og Iphone.
Entries fra Outlook skal ikke vises i fælles kalender.
Det vil være ganske udmærket, hvis man kan lave en ekstra kalender på HTC, som er selvstændig og kun indeholder fælles kalender -men kan ikke finde en apps til det.

Det er ikke et must, at det er google calendar som bruges.

Nogle der har ideer?
Avatar billede MadsIllum Nybegynder
07. oktober 2009 - 20:37 #1
Jeg mener iPhone understøtter Microsoft Exchange server. Har ikke en iPhone, så jeg kan ikke tjekke efter. Jeg har selv en HTC og der synkroniseres alle mine kontaktpersoner, kalenderemner, e-mails, noter osv. med Exchange serveren. Så på den måde er min Outlook og telefon altid synkroniseret.

Det er noget vås at skrive "HTC bliver syncroniseret med firma Outlook". Det gør den ikke. Jeg tror nærmere dit firma bruger Exchange i forvejen, og der bliver din Outlook og HTC synkroniseret med.

Men som sagt så mener jeg at iPhone kan synkroniseres med exchange server også.
Avatar billede endurancel Novice
27. juli 2014 - 18:23 #2
gl. spm. lukket