Avatar billede Cavido Nybegynder
27. september 2009 - 19:11 Der er 6 kommentarer

Webstatistik

Jeg bruger et program til visning af forskellige webstatistikker. Flere steder hvor jeg kan se hvilke undersider der er besøgt på siden, står det feed=atom.

Hvad betyder det?
Avatar billede swiatecki Novice
27. september 2009 - 19:17 #1
Umildbart vil jeg tro at det er folk som besøger siden via et atom feed http://en.wikipedia.org/wiki/Atom_(standard)

Eller at det læses via atom
Avatar billede Cavido Nybegynder
27. september 2009 - 19:22 #2
Nu taler jeg jo netop ikke om de statistikker der viser hvor folk kommer til siden fra, men de statistikker der viser hvilke sider der er besøgt (Biografi, Billeder, osv).

Det du linker til er da noget der har med atomer (A-kraft etc) at gøre.
Avatar billede swiatecki Novice
27. september 2009 - 22:41 #3
Bruger du en form for blogsystem, eller cms system?

Det er eksperten der viser linket forkert, marker det hele og gå ind på siden
Avatar billede Cavido Nybegynder
28. september 2009 - 02:37 #4
Det er et cms system (WordPress).
Avatar billede Cavido Nybegynder
28. september 2009 - 02:40 #5
Nu har jeg læst det der står på Wikipedia. Det blir jeg ikke klogere af. Kan ikke få det til at passe ind som svar på mit spørgsmål.
Avatar billede Cavido Nybegynder
28. september 2009 - 02:42 #6
Altså en statistik der viser hvilke undersider på min side besøgende har kigget på. Og her står så indimellem feed=atom. Hvilket er lig med at de har kigget på hvad??