Avatar billede mkpenus Nybegynder
27. september 2009 - 18:07 Der er 3 kommentarer

OSCommerce (PHP/MySQL) progammør søges.

Jeg skal bruge en Dansk programmør til udførsel af diverse opgaver.

Primært i OSCommerce (PHP) men også Database (MySQL).

Jeg skal have rettet og tilføjet nogle (læs: Mange) ting til en OSCommerce installation - for folk som kender til OSC burde det være forholdsvist nemt.

Tidsmæssigt tror jeg heller ikke det er en gigantisk projekt men der er mange små ting.

Et firma er nok smartest - men jeg tør godt overveje en privat person hvis det er typen der kan skabe resultater inden for en rimelig tidsramme.

Ud over det så skal der laves optimering og mange andre større og mindre projekter.

Og så vil jeg gerne have en programmør tilknyttet siden generelt hvis der nu sker noget.

Netop der kunne det være rart med en privat person som kunne tage en opgave en søndag hvis det pludselig blev nødvendigt.

Hvis nogen af jer der mener i ville have tid og lyst til at prøve kræfter med et sådanne projekt bor (helst) på Sjælland kan vi mødes og få en snak :)

Jeg leder alternativt også efter en ordenlig dansk Freelancer side - hvis sådan en findes - eller henvisninger til nogle seriøse og dygtige firmaer / programmører.

Skriv mig en mail eller svar herinde. Jeg kan også kontaktes på telefon: 61662912

Jeg søger absolut en så hurtigt som muligt men kvalifikationerne skal være i orden.

Michael Keller.
Avatar billede mkpenus Nybegynder
28. september 2009 - 12:07 #1
Nogen bud?
Avatar billede it-michael Nybegynder
01. oktober 2009 - 06:22 #2
Hej Michael

Vi er et dansk egen firma, der er experter på netop OSCommerce, vi lavede www.ice-shop.dk som flere programmører har kommenteret på, faktisk lidt overraskede over at det er muligt at få en OSC shop til at se ud som den gør.

John Larsen og jer driver sammen et it virksomhed der undelukkende leverer løsninger til danske virksomhedder.

Der er ikke forskel på kvaliteten, vores service kommer dog til betydeligt billigere prise!

Hilsen Michael

michael@outsource-it-to-thailand.dk

www.outsource-it-to-thailand.com
www.js-software.net
www.thaiitdevelopment.co.th
Avatar billede mkpenus Nybegynder
03. oktober 2009 - 19:21 #3
Jeg er stadig på jagt :)