Avatar billede zandman Nybegynder
27. september 2009 - 14:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DOF PRO 3.1 fejl i installation

Jeg skal hjælpe en med at installere Dansk oplysnings forbunds program til styring af kursus tilmeldinger m.m.

Deres egne supportere har givet op. De har forsøgt på 7 andre maskiner for at prøve om de kan fremprovokere fejlen men uden held.

Hver gang man henter programmet her:http://setup.dofpro.dk/dof/default.aspx

Henter den ca. 20 procent af filen og fremkommer med følgende fejlmeddelelse ud fra hvilken jeg har fjernet dot.net 3.5 da jeg kan se at programmet er lavet til distribution over microsoft.net frameworks. Jeg har også opdateret computeren til d.d. men lige lidt hjælper det.

Hvad betyder denne her fejl:
Avatar billede zandman Nybegynder
27. september 2009 - 14:44 #1
VERSIONSOPLYSNINGER OM PLATFORM
    Windows             : 6.0.6002.131072 (Win32NT)
    Common Language Runtime     : 2.0.50727.4016
    System.Deployment.dll         : 2.0.50727.4016 (NetFxQFE.050727-4000)
    mscorwks.dll             : 2.0.50727.4016 (NetFxQFE.050727-4000)
    dfdll.dll             : 2.0.50727.4016 (NetFxQFE.050727-4000)
    dfshim.dll             : 2.0.50727.4016 (NetFxQFE.050727-4000)

KILDER
    Implementerings-URL            : http://setup.dofpro.dk/dof/DOFProClient.dof.application
                        Server        : Microsoft-IIS/6.0
                        X-Powered-By    : ASP.NET
    Implementeringsprovider-URL        : http://setup.dofpro.dk/dof/DOFProClient.dof.application
    Program-URL            : http://setup.dofpro.dk/dof/Application%20Files/DOFProClient.dof_3_1_2_7/DOFProClient.dof.exe.manifest
                        Server        : Microsoft-IIS/6.0
                        X-Powered-By    : ASP.NET

ID'ER
    Implementerings-id        : DOFPro 3.1 (dof), Version=3.1.2.7, Culture=da, PublicKeyToken=33597d3c6a48c4df, processorArchitecture=msil
    Program-id        : DOFProClient.dof.exe, Version=3.1.2.7, Culture=da, PublicKeyToken=33597d3c6a48c4df, processorArchitecture=msil, type=win32

PROGRAMOVERSIGT
    * Program, der kan installeres.

FEJLOVERSIGT
    Nedenfor vises en oversigt over fejlene. Detaljerede oplysninger om fejlene vises senere i logfilen.
    * Aktiveringen af http://setup.dofpro.dk/dof/DOFProClient.dof.application medførte en undtagelse. Følgende fejlmeddelelser blev fundet:
        + Der opstod en undtagelsen under indlæsning af et manifest fra filen UnderviserNetBusiness.dll. Manifestet er muligvis ikke gyldigt, eller filen kunne ikke åbnes.
        + Det interne manifest kan ikke indlæses fra komponentfilen.

OVERSIGT OVER FEJL I KOMPONENTLAGERTRANSAKTIONER
    Der blev ikke fundet nogen transaktionsfejl.

ADVARSLER
    Der blev ikke givet nogen advarsler under handlingen.

STATUS FOR HANDLING
    * [27-09-2009 14:32:01] : Aktiveringen af http://setup.dofpro.dk/dof/DOFProClient.dof.application er startet.
    * [27-09-2009 14:32:07] : Behandlingen af implementeringsmanifestet er fuldført.
    * [27-09-2009 14:32:07] : Installationen af programmet er startet.
    * [27-09-2009 14:32:07] : Behandlingen af programmanifestet er fuldført.
    * [27-09-2009 14:32:11] : Anmodningen om tillid og registrering af platformen er fuldført.

OPLYSNINGER OM FEJL
    Følgende fejl blev fundet under handlingen.
    * [27-09-2009 14:32:21] System.Deployment.Application.InvalidDeploymentException (ManifestLoad)
        - Der opstod en undtagelsen under indlæsning af et manifest fra filen UnderviserNetBusiness.dll. Manifestet er muligvis ikke gyldigt, eller filen kunne ikke åbnes.
        - Kilde: System.Deployment
        - Staksporing:
            ved System.Deployment.Application.Manifest.AssemblyManifest.ManifestLoadExceptionHelper(Exception exception, String filePath)
            ved System.Deployment.Application.Manifest.AssemblyManifest.LoadFromInternalManifestFile(String filePath)
            ved System.Deployment.Application.Manifest.AssemblyManifest..ctor(String filePath)
            ved System.Deployment.Application.DownloadManager.ProcessDownloadedFile(Object sender, DownloadEventArgs e)
            ved System.Deployment.Application.FileDownloader.DownloadModifiedEventHandler.Invoke(Object sender, DownloadEventArgs e)
            ved System.Deployment.Application.FileDownloader.OnModified()
            ved System.Deployment.Application.SystemNetDownloader.DownloadSingleFile(DownloadQueueItem next)
            ved System.Deployment.Application.SystemNetDownloader.DownloadAllFiles()
            ved System.Deployment.Application.FileDownloader.Download(SubscriptionState subState)
            ved System.Deployment.Application.DownloadManager.DownloadDependencies(SubscriptionState subState, AssemblyManifest deployManifest, AssemblyManifest appManifest, Uri sourceUriBase, String targetDirectory, String group, IDownloadNotification notification, DownloadOptions options)
            ved System.Deployment.Application.ApplicationActivator.DownloadApplication(SubscriptionState subState, ActivationDescription actDesc, Int64 transactionId, TempDirectory& downloadTemp)
            ved System.Deployment.Application.ApplicationActivator.InstallApplication(SubscriptionState& subState, ActivationDescription actDesc)
            ved System.Deployment.Application.ApplicationActivator.PerformDeploymentActivation(Uri activationUri, Boolean isShortcut, String textualSubId, String deploymentProviderUrlFromExtension, BrowserSettings browserSettings, String& errorPageUrl)
            ved System.Deployment.Application.ApplicationActivator.ActivateDeploymentWorker(Object state)
        --- Indre undtagelse ---
        System.Deployment.Application.DeploymentException (InvalidManifest)
        - Det interne manifest kan ikke indlæses fra komponentfilen.
        - Kilde:
        - Staksporing:

TRANSAKTIONSOPLYSNINGER FOR KOMPONENTLAGER
    Der er ingen tilgængelige transaktionsoplysninger.
Avatar billede zandman Nybegynder
18. august 2010 - 23:30 #2
Lukket