Avatar billede detmig4 Nybegynder
27. september 2009 - 09:52 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Grafik kort fejl hjælp

Jeg startede min pc her til morgen, åbnede et spil da der pludselig kom nogen underlige streget hen over skærmen, den genstartede kort efter og viste en blå skærm med info.

fejlen ligger muligvis i filen Ati2dvag

Enhedsdriveren kører formentlig i en undelig løkke,
enhed eller enhedsdriver virker ikke optimalt

*** Stop: 0x000000EA C0x8A364A88, 0x8A36C3D0, 0xBA4EBCBC, 0x00000001

Når jeg fjerner grafikkort driveren, kan jeg starte op normalt, dog uden grafik selvfølgelig, når jeg geninstallere driveren kan jeg kun starte op i fejl-sikret tilstand.

Er mit grafik kort brændt sammen? der var dog ikke noget der lugtede brændt lige som sidst.

envidere fandt jeg i enhedshåndtering en "Ukendt enhed" Intel(R) 82801FB LPC Interface Controller - 2640, stod som gult spørgsmål tegn, men når jeg gik ned i systemenheder, fandt jeg dog den selv samme driver installeret og fungerende.

Der stod også en enhed "SiW" her var der ingen information og jeg kunne ikke finde den andre steder.

Hvis nogen kan hjælpe eller blot forklare hvad problemet er vil det være til stor hjælp

Jeg kører Windows XP sp3, intel pentium 3.2ghz,  mit gfx kort er et ATI Radeon XL der fulgte med min Medion pc købt 4-5 år siden

VH Christian T.
Avatar billede drenriza Nybegynder
28. september 2009 - 08:56 #1
er dit korts fulde navn ATI Radeon XL eller hedder det noget mere?
Avatar billede detmig4 Nybegynder
28. september 2009 - 09:03 #2
nej det er et X740XL, bruger samme drivers som x700 series
Avatar billede drenriza Nybegynder
28. september 2009 - 09:25 #3
hvad hedder de drivere du har downloadet og bruger nu?
Avatar billede detmig4 Nybegynder
15. november 2010 - 12:31 #4
Hej, tak fordi du prøvede at hjælpe, men jeg købte en ny computer :)

Du får points :)