Avatar billede gribben Nybegynder
26. september 2009 - 19:01 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Vægophæng Vogel 8145 til fladskærm

Jeg er god til at læse brugsanvisninger, men den her giver problemer, for hvordan får jeg rejst skinnen op?

Jeg kan ikke regnede det ud, da alt ser ud til at være låst.
Resten af brugsanviningen er - håber jeg  - ikke noget problem, men den "lille" detalje er ved at tage livet af mig ;-(

Så hvis nogen har erfaring i dette ophængs vil jeg blive meget glad for lidt vejledning.
http://www.befro.dk/shop/vogels-efw-8145-6824p.html
Avatar billede justrace Novice
26. september 2009 - 20:14 #1
Har du prøvet at presse den ind mod væggen og slippe den igen?
Avatar billede gribben Nybegynder
26. september 2009 - 21:36 #2
Har du set linket? kender du ophænget?

Nej, foreløbig er jeg igang med at samle den, og det kræver iflg. tegningen, at jeg kan få den flade skinne op i en ca. 45 graders vinkel for komme videre, og det er der problemet er.

Jeg kan godt se, hvordan det skal se ud, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg får selve skinnesystemet låst op.
Der står ellers det er 123 og så er det færdigt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2009 - 22:16 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2009 - 22:21 #4
Avatar billede gribben Nybegynder
27. september 2009 - 13:56 #5
Ja lige præcis jeg skal nemlig have en 90 grades ophæng, da tv skal siddde sidelæns og ikke overfor, hvor der ingen væg er.

Jeg kan se der måske er noget låse værk på begge sider af skinnen, men den rokker sig ikke ud af stedet.

Så hvis du løser mit problem, er du alle "pengene" værd.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. september 2009 - 16:50 #6
Og der sidder ikke en lille plade du skal skrue af for at kunne rejse den til 90 grader?
Avatar billede gribben Nybegynder
27. september 2009 - 19:36 #7
Hvor sidder den lille plade?

Der er 2 hullede plader i slutningen af den lange skinne, og det er dem der skal op i pyramiden, og der er ingen mulighed for at fjerne dem.

Jeg har hevet og trukket i alt hvad der bare ligner.

Det ser ud, som om der er en skinne mere under de hullede småplader!
Så det er sikkert den jeg skal have fat i, men den vil IKKE.
Jeg er frustreret.
Avatar billede gribben Nybegynder
28. september 2009 - 15:27 #8
Hej John

Jeg har fundet ud af det med lidt simpel vold.
Så hvis du smider et svar for du point
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2009 - 18:37 #9
Vi kan vel dele :)
Avatar billede gribben Nybegynder
28. september 2009 - 19:36 #10
Ok det gør vi så, men du skal have tak alligevel.