Avatar billede zupz Nybegynder
26. september 2009 - 17:28 Der er 1 kommentar

opløsnings problem.

Hej jeg sidder med en lidt ældre bærbar computer, som har problemer med at vise fullscreen på diverse gamle arcadespil. Når jeg åbner et spil, viser den det i 1024 x 768 men selve spillet i 800 x 600. Det vil sige der kommer sådan en sort ramme rundt om "800 x 600 skærmen". Noget hjælp til at få den til at gå helt fullscreen ville være lækkert.
Avatar billede Blandy Praktikant
01. oktober 2009 - 14:16 #1
I mange gamle spil er det muligt i menuen, at bestemme om det skal være i "Ful Screen". Hvis det er ikke tilfældet i netop det spil du snakker om, er det bare fordi spillet ikke understøtter så høj en opløsning. Men med mange spil er det muligt at sætte til ful screen.