Avatar billede sebastian_schelde Nybegynder
26. september 2009 - 14:30 Der er 7 kommentarer

Kan ikke Formatere af Ekstern Harddisk

Hej, jeg har en gammel harddisk fra Packard Bell på 250GB, som jeg gerne vil formatere så jeg kan bruge den igen. når jeg tænder for den skriver min skærm: du skal formatere denne før den ka bruges. Men når jeg prøver så går der 3 min og den skriver så: "harddisk kan ikke formateres" - findes der nogle programmer der kan hjælpe lidt bedre end windows' eget?
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2009 - 14:32 #1
EASEUS Partition Master 4.0.1

http://www.partition-tool.com/

Se om der ikke er en mulighed der
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2009 - 14:33 #2
Avatar billede sebastian_schelde Nybegynder
26. september 2009 - 14:59 #3
Hej, jeg har nu downloadet easus tool, men hvordan bruger jeg det? - når jeg åbner det kan jeg se min harddisk men jeg kan ikke gøre noget. Alle options er grå
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2009 - 15:49 #4
Sæt musen i den partion du ønsker at formatere og brug det ikon der hedder format øverst.

http://peecee.dk/upload/view/193548
26. september 2009 - 15:55 #5
... tror nu hellere du skal i Windows eget DISKHÅNDTERING i nedlægge Partionen -> Oprette Partion -> Formatér ...
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2009 - 16:49 #6
Det kan du også gøre helt uden probler i EASEUS Partition Master

Så helt uenig her.

Easeus er meget nemt at bruge. Har du prøvet det program karise_larry. Så tror jeg ikke du ville komme med det forslag
Avatar billede Nyvalby Nybegynder
26. september 2009 - 17:38 #7
Enig i, at Easeaus er udmærket. Men ellers er der også Paragon
Partition manager 10 free. Windows Diskhåndtering er ikke den
bedste.
http://download.cnet.com/Paragon-Partition-Manager-Express/3000-2248_4-10904411.html