Avatar billede hartvig09 Nybegynder
26. september 2009 - 14:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Digitalt tv på adresse uden mulighed for kabelTV/parabol??

Jeg flytter snart til Hillerød på en adresse uden kabeltv og hvor udlejer ikke tillader at sætte en parabol op.

Jeg vil meget gerne have de fleste af de kaanaler der ligger i Yousee's store pakke.

Umiddelbart ser det ud som om at TDC Home Trio er min eneste løsning, når jeg også gerne vil have TV3 og 3+. Men problemet er at de to kanaler ligger i en viasat pakke inkl. div. tv1000 kanaler til 286 kr./md. (pt. tilbud på 143 kr./md. i 6 md. Det bringer det samlede beløb op på 600-700 kr./md. Dog inkl. internet. Men jeg synes at det er meget dyrt.

BoxerTV tilbyder ikke TV3 og 3+, hvilket er et krav.

Findes der andre løsninger?
Avatar billede mfp18 Nybegynder
26. september 2009 - 17:22 #1
Der er mig bekendt ikke andre muligheder jeg ved telia også har en pakke men der er vist ikke 3 og 3+ jeg syntes ikke tdcs pakke er dyr der er bredbånds telefoni med og det er en 10mbit forbindelse du får jeg har selv hele pakken det er biligerer end da jeg havde parbol og jeg havde både viasat og canal digital jeg har sparet næsten 500 kr ved at ha internet med frem for før hvor jeg havde det ud over
Avatar billede hartvig09 Nybegynder
26. september 2009 - 17:46 #2
Jeg har en 20 Mbit forbindelse til 189 kr. om måneden, så den vil jeg jo selvfølgelig gerne beholde. Derfor søger jeg en mulighed for at se de nævnte kanaler uden at skulle giver 745 kr./md. for løsningen hos TDC.
Avatar billede mfp18 Nybegynder
26. september 2009 - 19:34 #3
Den 20 mbit du har er vel via Yousee og den kan du jo ikke bruge når du flytter med mindre du betaler for og få det lagt ind det nye sted hvis der er kabel tv i området så du har nok ikke andre muligheder hvis du skal se de kanaler
Avatar billede hartvig09 Nybegynder
27. september 2009 - 21:35 #4
Nej, den er fra Fullrate.
Avatar billede mfp18 Nybegynder
27. september 2009 - 21:52 #5
ja og hvem ejer fullrate det gør Tdc så du kommer ikke uden om Tdc
Avatar billede hartvig09 Nybegynder
27. september 2009 - 22:00 #6
Korrekt! Men Fullrate er ikke afhængig af kabeltv på adressen! Men det handler jo ikke om min netløsning. Det handler om at jeg gerne vil have tv3 og 3+ uden at skulle betale 794 kr. om måneden.
Avatar billede mfp18 Nybegynder
27. september 2009 - 22:38 #7
jamen så er der kun parbol og det måtte du ikke ha for din udlejer det er de muligheder der er lige nu
Avatar billede hartvig09 Nybegynder
16. juli 2010 - 10:51 #8
Det blev en løsning med parabol.