Avatar billede sebastian- Nybegynder
26. september 2009 - 13:36 Der er 1 kommentar

Outlook sync med google kalender

Hejsa

Jeg har lige nu mobile me fra Apple i en prøve periode og det fungerer rigtig fint. Her kan jeg sync min kalender fra min mac, pc og iPod. Men nu har jeg skaffet mig en HTC Magic og vil gerne have min outlook kalender til at sync med min google kalender også, kan dette lade sig gøre? Hvis det kan løses på en smart måde, så dropper jeg mobile me og prøver google kalender på min mac også og spare de 600 kr. om året.

Vil også sætte stor pris på generelle råd omkring sync af kalender, ville en online exchange server være en mulighed?
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2009 - 11:37 #1
Jeg benytter Google Calendar Sync til at synkronisere mine Google apps kalendere med min Outlook og det virker fint.

http://www.jakeludington.com/ask_jake/20060818_how_to_sync_google_calendar_with_outlook_and_smartphones_automatically.html