Avatar billede gunga Nybegynder
26. september 2009 - 01:41 Der er 1 kommentar

Ny skærm til gaming, m.m

Hej,

Så er det blevet tid til at skifte min gamle 17" fladskærm ud med en nyere og større skærm.

Jeg har fulgt lidt med i andre tråde men har alligevel lige et par spørgsmål.

Mange anbefaler Samsung SyncMaster T220 (22"), men hvis man ikke har så meget plads på bordet og sidder rimeligt tæt på skærmen, kan en mindre skærm så ikke være god nok?

Jeg tænker på en 20" eller en 21" skærm som dog stadig skal være en fladskærm (widescreen), men der er måske ikke den store forskel? Hvad med Samsung SyncMaster T200 (20")?

Jeg spiller og surfer en del. Jeg spiller feks. Call Of Duty: Modern Warfare, Mass Effect, Dead Space og Crysis, som alle vistnok understøtter Widescreen formatet (16:9 - 1280x720).

Hvad vil I anbefale for den optimale spiloplevelse?
Avatar billede justrace Novice
26. september 2009 - 09:28 #1
Nogen gange må man jo lide (pladmæssigt) for at få den ultimative oplevelse, og vil klart anbefale en 24" til spil. Men kan jo se at du er blevet anbefalet en 22'er men vil selv gerne længere ned. :) Men syntes under 22" er for lidt, og med de skærmopløsninger der køres med i dag er det næsten et must for at kunne læse det der står på skærmen.

Syntes selv det var en lidt vild oplevelse at få en 24" op på bordet, men nu er der ovenikøbet 2 af slagsen. :)

Kender ikke de Samsung, men der er mange der har og anbefaler dem, så vil ud fra det mene de er ret gode.