Avatar billede kufe Nybegynder
24. september 2009 - 19:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Deaktivering af Plug and Play

Hej.

Jeg vil i Windows 7 sætte plug and play funktionen under tjenester (Services) til manuel, i stedet for automatisk. Dette kan jeg ikke få lov til, da jeg ikke kan trykke på knapperne. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2009 - 20:50 #1
For at kunne komme et skridt nærmere til et svar...

Hvorfor???
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2009 - 20:59 #2
Og det skal du ikke svare på :)
Avatar billede kufe Nybegynder
24. september 2009 - 22:12 #3
Rolig nu ;)

Jeg har købt en trådløst netkort. Det skal installeres med de drivere der følger med, ellers virker skidtet ikke. Men når jeg sætter det i installerer windows det med sine egne drivere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2009 - 22:56 #4
Ja, men kan du ikke installere de korrekte fra enhedshåndteringen????
Avatar billede kufe Nybegynder
25. september 2009 - 14:50 #5
Nej desværre.. den siger at det er de nyeste drivere der er så kan ikke installere nye
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2009 - 15:17 #6
Jo, du skal bare vælge at finde og installere den manuelt.
Avatar billede kufe Nybegynder
25. september 2009 - 15:43 #7
Så virker det sku :D Endelig.. kan du ikke lige lave det som svar så du kan få dine points? Tak for hjælpen
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2009 - 15:56 #8
:)

(Husk lige det jeg skrev i intern post :))