Avatar billede henrik25 Nybegynder
24. september 2009 - 18:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan kun se 97 gb ud af 280

Jeg har en disk der er begyndt at drille.
Den stod pludselig som Logic og med fail inde i windows.

Jeg læste en del om problemet og prøvede denne guide:  http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=191006

Det virkede også rimelig :)
Nu står disken som en Basic NFTS disk i vistas Computer Management.
Men i stifinderen kan jeg kun se at disken er 97 gb stor.
Jeg mangler en hel partition som der er værdifulde data på.

Det er underligt at computermanagement siger der er 1 partition og windows stifinder siger der er 97 gb.

Nogle råd til hvordan jeg får fundet resten frem ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
24. september 2009 - 19:02 #1
Hvor stor siger conmputermanagement af partitionen er ?

Hvis den også siger 97 Gb, så er det jo i orden, men der må så være ledig plads, eller endnu en partition.
Avatar billede henrik25 Nybegynder
24. september 2009 - 19:59 #2
Computermanagement siger der er 1 partition på disken og at den er 280 gb.
Den har så drevbogstavet D

Når jeg så kigger i stifinderen siger den at drevet er 97 gb stort.

Meget mærkeligt
Avatar billede henrik25 Nybegynder
28. september 2009 - 08:50 #3
Ingen brugbare svar. Har formateret disken