Avatar billede kufe Nybegynder
24. september 2009 - 17:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Deaktivering af automatisk installation

Hej..

Jeg har købt et trådløst netkort som kun kan kører med de drivere der følger med kortet. Når jeg så vil installerer det skal jeg sætte kortet i (som er ved USB-tilslutning) men så begynder windows at lægge dens egen drivere ind hvilket resulterer i at skidtet ikke virker. Jeg kører Windows 7.

Hvad kan jeg gøre?

//Kufe
Avatar billede dragonknight Juniormester
24. september 2009 - 17:36 #1
Der følger et installationsprogram med, og det skal du køre inden du sætter kortet i USB stikket.
Avatar billede kufe Nybegynder
24. september 2009 - 17:49 #2
Det kan jeg ikke .. installationen vil have at jeg sætter stikket i
Avatar billede dragonknight Juniormester
24. september 2009 - 18:09 #3
OK
Avatar billede dragonknight Juniormester
24. september 2009 - 18:15 #4
Det kunne jo også være at det er fordi der ikke findes drivere til WIN7 tik netkortet-
Avatar billede kufe Nybegynder
24. september 2009 - 19:32 #5
Kunne selvfølgelig godt være. Synes jeg bare lyder mærkeligt. Det er et rimelig nyt produkt
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2009 - 20:59 #6
Kan du ikke bare installere den korrekte driver via enhedshåndteringen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2009 - 14:37 #7
Husk at lukke her :)

Hvordan lukker man sit spørgsmål?
Et spørgsmål er lukket når der er lagt et svar, som er blevet accepteret af vedkommende som oprettede spørgsmålet. Hvis du har et spørgsmål hvor ingen af svarene kunne bruges, kan du selv lægge et svar og acceptere dette.
Husk at hvis du selv fandt en løsning, så skriv den endelig som svar da andre kan have glæde af den i fremtiden! Samtidig viser du de brugere, som har brugt tid på dit spørgsmål, at du selv fandt en mere velegnet løsning.
Indhold
Avatar billede kufe Nybegynder
04. oktober 2009 - 22:32 #8
..