Avatar billede morpheus73 Nybegynder
13. juli 2001 - 02:14 Der er 7 kommentarer

partner/sponsor

Partner/sponsor søges der kan arbejde med både .NET platformen og Microsoft´s Passport-miljø. Projektet har etableret samarbejde med Microsoft og en lang række andre samarbejdspartnere.

interreseret?

kontakt
info@openmedia.dk
Avatar billede evil_chief Nybegynder
13. juli 2001 - 02:19 #1
hvad med at fortælle hvad projtektet handler om?
Avatar billede morpheus73 Nybegynder
13. juli 2001 - 02:29 #2
Kan ikke oplyse nærmere end at vi søger en partner udover microsoft, der kan lave mere specifikke communitymoduler baseret på .NET/Passport teknologien eller har penge (større beløb) til at sponsorere sådanne løsninger opstartsfasen. - projektets indhold, kan jeg ikke sige meget mere om her.

kan du een af delene EC?
Avatar billede evil_chief Nybegynder
13. juli 2001 - 04:22 #3
nope, er kun lige begyndt at læse om dotNet så der kan du ik bruge mig, ville bare få lidt oplysninger ud af dig til andre der måske var interresserede :)

Avatar billede mikker Nybegynder
13. juli 2001 - 23:05 #4
HEY!
Jeg står og mangler en masse penge, mon ikke bare jeg skulle lægge en forespørgsel som denne ud ?

- Mikker
Avatar billede morpheus73 Nybegynder
13. juli 2001 - 23:08 #5
Du kan jo prøve Mikker - men det er nu ikke penge vi står og mangler, men nærmere folk med .NET egenskaber!
Avatar billede mikker Nybegynder
14. juli 2001 - 08:29 #6
Er ordet sponsor så ikke forkert at bruge?

Avatar billede tuxen Nybegynder
29. august 2001 - 22:11 #7
fuck, det er det andet indlæg jeg har læst nu, hvor du => \"mikker\" kommer med fuldstændig åndede indlæg.
Din åndede ånd, du skulle rives rundt, tag og hold din mund.