Avatar billede jmleth Nybegynder
23. september 2009 - 15:21 Der er 2 kommentarer

Animationer i emails

Hvordan flytter jeg en animation, som jeg har hentet på internettet som en GIF fil og gemt på min harddisk til en email, som skrives i Microsoft Outlook? Når jeg kopierer gif-filen ind i mail'en bliver den til et billede uden animationen. Jeg har fornylig modtaget en mail fra et firma hvor der i mail'en var en levende animation. Så det kan altså lade sig gøre men hvordan?
23. september 2009 - 15:25 #1
M$ Outlook - Funktioner - Indstillinger - Postformat - Meddelsesformat -> [HTML] ...
Avatar billede jmleth Nybegynder
23. september 2009 - 15:53 #2
Hvis jeg gør som du siger bliver filen gif filen anbragt som et attachment lige under subject linien. Jeg vil gerne kunne anbrige den pågældende animation midt i et tekstfelt?