Avatar billede loverduck Nybegynder
23. september 2009 - 09:47 Der er 1 løsning

Automatisk opstart af computer

hej

JEg har ledt rung på forumet her og kan ikke rigtigt fine svar.
jo - på det modsatte at man gerne vil forhindre computer i at starte automatisk op.

Jeg vil gerne have mi til at start op automatisk hverdag på et bestemt tidspunkt hverdag.
Det er en computer som skal bruge til tidsregistereing.
Jeg har købt en EEE top til formålet.

I gamledage kunne man bruge en timerfunktion under dos.
JEg mener funktionen lå en af de systemer til printer porten. MEN det var i de gode gamle dage hvor man drev computeren manuelt.
Anders
Avatar billede jvt Nybegynder
23. september 2009 - 09:53 #1
Du skal ind i BIOS og sætte det op der.
Der er forskel på de forskellige BIOS'er i hvordan det indstilles og OM det kan indstilles.