Avatar billede bunch Nybegynder
23. september 2009 - 05:40 Der er 4 kommentarer

Åbning af Outlook 2007

Tideligere var det sådan, at når jeg trykkede på Outlook ikonet åbnede den og mailene var straks hentet.
Nu skal jeg trykke på knappen send/modtag for at få mine mails.
Hvad skyldes dette? Jeg har været overalt i indstillinger men kan ikke finde noget der kan rette dette.
Avatar billede WPCS Nybegynder
23. september 2009 - 06:16 #1
Du kan trykke F5, der svarer til send/modtag.

Ellers:

'Funktioner' -> 'Indstillinger' -> 'Konfiguration af e-mail' (2. faneblad) -> Tjek at der er flueben i 'Send så snart der er etableret forbindelse' - > Klik på "Send/modtag..." Indstilling for gruppen 'Alle konti' = Sæt flueben i alle sammen -> OK/Anvend -> Genstart Outlook
Avatar billede justrace Novice
23. september 2009 - 07:11 #2
F5? Det er vel F9 du mener?
Avatar billede WPCS Nybegynder
23. september 2009 - 09:14 #3
Ja den var en smutter. F9...
Avatar billede bunch Nybegynder
23. september 2009 - 17:59 #4
Det er ok men jeg kan ikke læse i nenulinien at den henter mails