Avatar billede connynorregaard Nybegynder
22. september 2009 - 22:00 Der er 2 kommentarer

Hovedtelefoner - til spil

Manden har snart fødselsdag og tænker at give ham nye hovedtelefoner/høretelefoner.
Han bruger dem udelukkende til spil på computer.
Nogen der ved hvor man kan få fat i sådan nogen?
Er der evt. nogen der har erfaring om hvorvidt en trådløs hovedtelefon er ligeså god som en med ledning? Eller om jeg fuldstændig skal droppe den trådløse?

Tak

Conny
Avatar billede swiatecki Novice
22. september 2009 - 22:44 #1
Jeg ville nok holde mig fra de trådløse :)

"Steelseries" eller "Razor" er ganske gode indenfor området :)
Avatar billede connynorregaard Nybegynder
22. september 2009 - 23:03 #2
Okay, jeg havde også en ide om at hovedtelefoner til computerspil skulle være med ledning.
Dem vil jeg da lige kigge på så.
Tak