Avatar billede Timekiller Nybegynder
22. september 2009 - 18:10 Der er 1 kommentar

supermainframeset.asp (GIF Billede, 1x1 pixels)

Hej,

Hvorfor viser min broweser tit supermainframeset.asp (GIF Billede, 1x1 pixels), når jeg forsøger at komme ind på div. sider som jeg har søgt vis Google?

Jeg bruger Family Search meget og her gør den det også når jeg trykker på nogle af deres egne links.

Jeg køre os Win7, eng. version. (havde ikke prob. i Vista premium), mit antivirus er Kaspersky Internet Secrutysuit.

Jeg vil være glad, hvis der er én som kan fortælle mig hvordan jeg slår denne blokering fra :-)

/Timekiller
Avatar billede Timekiller Nybegynder
22. september 2009 - 18:11 #1
Hov, glemte og fortælle at det står på fanebladet og siden ellers bare er helt hvid... Det gælder både for Firefox og Explore.