Avatar billede -gízmo- Nybegynder
13. juli 2001 - 00:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Dårlig billed kvalitet!!!!

Jeg har et virkeligt stort problem. Når jeg afspiller et video klip eller lign. er det meget grumset. Jeg har prøvet, at installere de nyeste nvidia drivers, den nye media player, bios updateret mit bundkort og installeret winme i stedet for win2k pro.

Min spand

1 Ghz t-bird
asus a7v133
ibm deskstar 60gb
256 pc133 ram
geforce 2 mx 32mb
soundblaster live! value
Avatar billede tmceu Praktikant
13. juli 2001 - 00:32 #1
Det er vel ikke noget så simpelt som at du har indstillet din Media Player eller hvad du nu anvender til at vise video i fuld skærm, selv om den originale video er i mindre opløsing?

Er det tilfældet, vil det være grumset.

Mvh
Thomas
Avatar billede -gízmo- Nybegynder
13. juli 2001 - 00:35 #2
nej det er ikke derfor har prøvet på en anden spand og der virkede det samme video klip godt.
Avatar billede boogeta Nybegynder
13. juli 2001 - 02:58 #3
Er det et eller andet format som mediaplayer OGSÅ har svært ved??????. Jeg havde major problemer med at se avi-filer indtil jeg installerede divx.

/Boogeta
Avatar billede -gízmo- Nybegynder
13. juli 2001 - 03:13 #4
næææ det er bare mpg og divx. har installeret diverse software til divx, men det virker IKKE!! Pisse irriterende
Avatar billede klatten Nybegynder
13. juli 2001 - 09:42 #5
diverse software til divx ???  Ja, der findes også diverse software.....af forskellig og tvivlsom kvalitet. Har du downloaded det fra www.divx.com ?  ellers prøv det!
Avatar billede -gízmo- Nybegynder
13. juli 2001 - 12:36 #6
Jeg har hentet divx software fra divx.com. Det er stadig et dårlig billed.
Avatar billede bunji Nybegynder
17. juli 2001 - 00:03 #7
prøv http://bsplayer.cjb.net/ det hjalp for mig
Avatar billede -gízmo- Nybegynder
17. juli 2001 - 17:40 #8
Det virkede heller ikke:( har lige prøvet.
Avatar billede -gízmo- Nybegynder
13. august 2001 - 14:57 #9
ikke kunne desværre ikke give mig et svar, som kunne hjælpe mig.
Avatar billede klatten Nybegynder
13. august 2001 - 15:06 #10
Sorry...:-(