Avatar billede manon Nybegynder
12. juli 2001 - 23:47 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

HASTER! Hvad skal vi spille???

hej - kan i hjælpe min kæreste og mig med at finde et godt spil til netværket.

AOE er for kedeligt, Unreal/Quake er for meget skyderi.

gerne et spil hvor vi enten kan spille med hinanden eller mod hianden og hvor det ikke er så svært at komme igang, dvs at man behøver ikke at lære 117 manualer mm for at spille det.

hjælp os - hvilket spil anbefaler i ?

kæresten er lige gået i gang med black&white, og jeg har lige fået nyt grafikkort, så 3D er et nyt område  for mig *GGG*
Avatar billede realone Nybegynder
12. juli 2001 - 23:49 #1
Red Alert 2.. Det er sjovt over netværk, og så skal man have tænkeren i gang..  ;o)
</RealOne>
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2001 - 23:49 #2
øhm hjerterfri ? *G*
Avatar billede wismann Nybegynder
12. juli 2001 - 23:50 #3
Spil Black&white måske
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
12. juli 2001 - 23:50 #4
Need For Speed 5 er også sjovt over netværk
Avatar billede manon Nybegynder
12. juli 2001 - 23:50 #5
realone >> kæresten siger \" næææjj..\" til RA2 *s*

space >> kom nu - jeg har lige fået et nyt grafikkort - 3D spil tak :-)
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
12. juli 2001 - 23:51 #6
Grand Theft Auto 2
Worms
Avatar billede manon Nybegynder
12. juli 2001 - 23:51 #7
wisman >> kan man spille B&W sammen via netværk ?
Avatar billede manon Nybegynder
12. juli 2001 - 23:52 #8
torbenmelander >> hun har ikke kørekort, så hun gider ikke at spille noget med biler *s*
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. juli 2001 - 23:52 #9
Hvad med Serious Sam...... ej, måske grafikken er lidt tegneserie-agtigt - men man skal ikke tænke, bare skyde :o)
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2001 - 23:52 #10
motor cross madness 2

det er SJOVT 8-)
Avatar billede wismann Nybegynder
12. juli 2001 - 23:52 #11
Diablo 1, 2
C & C
Heroes 1, 2, 3
Avatar billede realone Nybegynder
12. juli 2001 - 23:52 #12
manon --- Så må du sige \"Joooooooo\" til kæresten.. *Gg*..
Avatar billede manon Nybegynder
12. juli 2001 - 23:55 #13
wisman >> Diablo er tung at komme i gang med, men jeg kender ikke Heroes 1,2,3.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
12. juli 2001 - 23:55 #14
Hvad med 4 på stripe, har en freeware version :-)
Avatar billede manon Nybegynder
12. juli 2001 - 23:55 #15
realone >> \"Jooooo...\", nææææ - den fik jeg til at virke i går, 2 x i træk hopper hun ikke på den *LOL*
Avatar billede manon Nybegynder
12. juli 2001 - 23:56 #16
thoeger >> Hvad er 4 på stripe?
Avatar billede wismann Nybegynder
12. juli 2001 - 23:56 #17
Manon--->>>Yes man kan spille B & W over netværk
der er meget sjovt og det er også et spil hvor du kan få brug for dit nye 3D kort ;o)

*Wismann*
Avatar billede manon Nybegynder
12. juli 2001 - 23:57 #18
KAN MAN SPILLE Black & White over netværk ????
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. juli 2001 - 23:57 #19
Jeg er ret sikker på at B&W ikke kan spilles over netværk.
Avatar billede manon Nybegynder
12. juli 2001 - 23:58 #20
Wisman >> Vedr. B&W - er der noget man skal tage hensyn til eller ?
Avatar billede manon Nybegynder
12. juli 2001 - 23:58 #21
tommyf > hvorfor det ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. juli 2001 - 23:59 #22
Jeg har det selv, og kan ikke lige selv noget punkt hvor man kan spill i netværk.
Avatar billede wismann Nybegynder
13. juli 2001 - 00:03 #23
nej der er ikke noget du skal tage hensyn til. bare spil en god gang 1 on 1 mod din kæreste, spil den bane der hedder BEDROOM ( Joke ;o)

*Wismann*
Avatar billede maniacdog Nybegynder
13. juli 2001 - 00:19 #24
Hvad med det gode gamle Settlers,
enten 1,2,3 eller 4...
Det er da sjovt, udfordrene og så kan i blive ved...og ved...og ved....og ved...*SMÆK*
ahh det hjalp.. :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
13. juli 2001 - 00:30 #25
Hvad med en ny kæreste der ikke er så besværlig?

*LOL* just kidding....
Avatar billede adagio Nybegynder
13. juli 2001 - 01:45 #26
Eller hvad med gode gamle Civilization II...hmmm...det er der vist ikke så meget 3D i...
Avatar billede skwat Praktikant
13. juli 2001 - 11:19 #27
Jeg stemmer på Duke Nuk\'em det er det fedest der nogensinde
Avatar billede hypetraxxx Nybegynder
13. juli 2001 - 12:17 #28
Prøv et spil com Diablo, det er et godt nætværksspil
Avatar billede gizkor Nybegynder
13. juli 2001 - 12:28 #29
-Man kan godt spille B&W over LAN, har selv spillet med min kæreste :-)
-Ellers skulle i overveje No One Lives Forever, et FPS med en meget humoristisk twist.
- Diablo2 er også et rigtigt godt multiplayerspil, bare sæt hande til at spille amazone eller assassin - de er kvinder!
Avatar billede mikker Nybegynder
14. juli 2001 - 21:17 #30
Det er sjovt at du nævner, at Quake og Unreal er for meget skyderi.
Jeg har en veninde, der ikke længere lader SIN kæreste komme til \'puteren fordi hun har fundet frelse i Unreal.
Med hensyn til Quake, så er det sådan noget mine forældre spiller :-)

- Mikker

P.S. : med hensyn til 3d-spil, hvad så med at tage et par rød/grønne briller på og gå i seng? :-)
Avatar billede mikker Nybegynder
14. juli 2001 - 21:19 #31
Nåh jo, hvad med Sims? Kan man spille det via netværk?
Har hørt det skulle være populært hos pigerne :-)
Avatar billede gizkor Nybegynder
14. juli 2001 - 23:30 #32
sims er desværre udpræget singleplayer, men det er meget skægt så sæt hende endelig til computeren (jeg er selv hunkøn og fandt stor morskab i et \"dukkehusspil\")
;-)
Avatar billede manon Nybegynder
02. august 2001 - 18:43 #33
nå - vi fik aldrig spillet og de fleste svar kom for sent.

takker for jeres forsøg, men der var ingen kval. svar så jeg lukker spm. og tager point retur.