Avatar billede kiwankow Nybegynder
20. september 2009 - 20:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke gemme egen flash film så andre kan se den

Hej jer er temmelig ny indenfor flash. Jeg har lavet en lille film har gemt/publiceret den, så der både er en .swf fil og en html fil. Men hvis jeg sender den til nogen kan de ikke se filmen når de åbner html dokumentet, og der er installeret flash på deres computer. Det samme gælder hvis jeg uploader begge filer til min server så er der heller ikke noget at se..

Hvad gør jeg forkert..??
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2009 - 21:19 #1
Html filen henter swf filen ind, og det er derfor ikke nok bare at sende html filen afsted. Hvis du derimod uploader html og swf filen til samme mappe på din server burde det virke.
Avatar billede kiwankow Nybegynder
20. september 2009 - 23:01 #2
begge filer er uploadet
Avatar billede kiwankow Nybegynder
25. september 2009 - 11:14 #3
prøver igen. Begge filer er uploadet, men den vises heller ikke browseren ikke engang på min egen computer.
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2009 - 19:51 #4
Prøv at komme med et link. Så kan jeg se hvad der er galt.
Avatar billede kiwankow Nybegynder
25. september 2009 - 20:56 #5
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2009 - 12:36 #6
Flashen loades fint og vises på siden, men den har intet indhold.
Det virker som om den prøver at afspille en ekstern fil.
Prøv at omdøbe filen så der ikke er noget mellemrum i navnet, og eksporter den så igen.
Avatar billede dwtbc Nybegynder
06. oktober 2009 - 15:35 #7
Prøv at ændre endelsen til ...index.htm
Avatar billede kiwankow Nybegynder
13. november 2009 - 10:35 #8
lukket