Avatar billede nice-guy-27 Nybegynder
20. september 2009 - 20:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Program til at vise dias show?

Hej eksperter

Jeg har en lille café hvor jeg har et par skærme siddende som viser billeder fra begivenheder osv.

I kælderen står der er computer som viser billederne, lige nu køre den bare med Windows pauseskærm.

Jeg ville høre om der er nogen som kender et program som er lidt mere intelligent, dette billede skal vises i 10 sek. dette i 5 sek. dette 5 gange i timen... osv.

På forhånd tak :-)
Avatar billede supertekst Ekspert
20. september 2009 - 20:55 #1
Hvad med Powerpoint?
Avatar billede nice-guy-27 Nybegynder
20. september 2009 - 21:02 #2
En lille fejl.... Det er selvfølgelig et program som kan vise slide show.... Ikke dias, for det er jo PowerPoint
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2009 - 22:34 #3
Kan du bruge dette http://www.irfanview.net/
Avatar billede tjacob Juniormester
21. september 2009 - 11:17 #4
nice-guy-27>> Forstår ikke helt din kommentar #2:

Powerpoint kan da sagtens vise slideshow????
ikke dias??? i denne sammenhæng er et dias bare et billede???

Powerpoint er netop beregnet til det du efterlyser i spørgsmålet.
Avatar billede nice-guy-27 Nybegynder
20. januar 2010 - 17:40 #5
Klarede den med AcDsee, det er genialt til det som jeg efterspurgte...