Avatar billede kc-gangster Nybegynder
20. september 2009 - 18:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fujitsu Siemens Amilo d 7830 Strømforsyning.

Hej folkens.

Jeg mangler en adapter til min bærbar og jeg ved den skal bruge en 20V 6A strømforsyning, men har også haft den kørt med en 18V adapter før uden problemer.

Nu den 18V så gået i stykker og jeg kan anskaffe mig en 19V 6,3A adapter til den.

Kan den køre med den? Eller vil jeg brænde skidtet af?
Avatar billede justrace Novice
20. september 2009 - 23:16 #1
Det bedste er jo at køre med en korrekt størrelse, men den bliver jo nok også træt med tiden. Nu er den jo 0,3A større så mon ikke det går.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. september 2009 - 10:22 #2
Har med succes brugt denne på en anden Amilo, og bruger den pt til min egen Asus: http://www.sandberg.dk/product.aspx?id=135-61
Avatar billede kc-gangster Nybegynder
07. november 2009 - 12:10 #3
lukket