Avatar billede kralle90 Nybegynder
19. september 2009 - 16:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde nogen Pot Limit Omaha "Poker" quizzer, hjælp.

Hey Eksperter.

Jeg leder efter en eller flere Poker quizzer.
Der er massere med "No limit Holdem"

Jeg leder efter "Pot Limit Omaha" quizzer, hvor man skal svare med flueben, næste og sådan :)
Men kan ikke finde nogen overhovedet! Så håber i kan hjælpe mig(:

Giver 200 points for hver quiz der bliver fundet..
******INFO*******
>>>> Pot Limit Omaha kan også blive forkortet til;
>>>> PLO - PL Omaha

Mvh. Christian .
Avatar billede jernrosen Nybegynder
20. september 2009 - 15:08 #1
Avatar billede jernrosen Nybegynder
20. september 2009 - 15:12 #2
hov - poker-quizzer ! - damned - troede du mente sider der kunne spilles på - jeg må så ærligt erkende at ikke forstår dit spørgsmål.
opklarende spørsmål :
Du vil gerne have en side hvor der stilles spørgsmål til turneringer/spil o.lign indenfor  Pot Limit Omaha-poker-genren ?
Avatar billede kralle90 Nybegynder
20. september 2009 - 17:01 #3
Ja måske ikke så godt forklaret.

Men vil gerne have nogle Omaha Pot Limit Poker quizzer, som jeg kan tage og se fx. om jeg laver nogen fejl.
Forstår du ? (:
Avatar billede kralle90 Nybegynder
22. april 2010 - 23:13 #4
f