Avatar billede sendell Nybegynder
19. september 2009 - 07:45 Der er 1 kommentar

Grafikfejl i spil

Jeg har et problem med grafikfejl i spil.

Mine specs er:
AMD x64 5000+, 3gb ram, Radeon 4830 512mb

Jeg har lidt svært ved at fejlfinde, da det kun er i nogle spil den har det.

I følgende er der grafikfejl
Sims 3
NFS Shift
NFS Undercover
Call of Juarez
ARMA 2
GTA IV

I følgende spil er der ingen problemer:
Batman Arkham Asylum
Burnout Paradise
Far Cry 2
Pro Cycling
Overlord II
X-Men Wolverine

Problemet i spillene er altid det samme. Typisk så viser den fint alle menuerne og introvideoerne, men så snart den skifter over til hvor spillet reelt starter så kommer fejlen. Graden af  hvor slemt det er varierer fra spil til spil. I NFS Shift er det feks komplet umuligt at se noget når man starter op hvor i mod Sims 3 har det i noget mindre grad. Se vedhæftede.

http://peecee.dk/uploads/092009/sims1_big_thumb.jpg

Jeg har opdateret mine drivere til sidste nye, opdateret Direct X, har ikke haft kortet OC'et.

Håber virkelig I kan hjælpe for det er så irriterende et problem.
Avatar billede jonner40 Nybegynder
19. september 2009 - 11:03 #1
Tjek for varmeproblem med hardware monitor http://www.cpuid.com/hwmonitor.php

skal muligvis renses forsigtigt for støv (ikke med støvsuger )