Avatar billede evalon Nybegynder
18. september 2009 - 09:48 Der er 1 kommentar

Alt-i-ét-program, der er enkelt at bruge?

Hej!

Jeg har behov for et program, der kan følgende:

- Næsten afspilles som en video når det er færdigt, og
- hvor "video'en" består af en kombination af tekst, billeder, & lyd, der kan fade ind & ud & kan flyttes i forhold til hinanden, og
- hvor lyd eller billeder f.eks. kan forsættes igennem flere "slides", så selvom billeder eller tekst skiftes, så kan lyden fortsætte.
- og så må det gerne være meget enkelt at bruge :-)
- og ikke være for dyrt.

Det er ikke primært til internet-brug, men til multimedia præsentationer. Jeg har selv overvejet Flash, men muligvis nogen af jer kender til et enklere og billigere alternativ?

Mvh.

Jesper
Avatar billede evalon Nybegynder
24. september 2009 - 11:53 #1
Hej igen ... ingen forslag?

Vil meget gerne have tip til et sådant program ;-)

Mvh Jesper