Avatar billede qqp Nybegynder
17. september 2009 - 20:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problemer med mus og tastatur under installering

Forsøger at ligge xp pro på en gammel(ca 3 år) pc, men har problemer med at windows under installationen ikke finder mus og tastatur. Har for søgt både med usb og ps/2 tilslutning, men intet virker. Er der nogle muligheder når dette sker??
17. september 2009 - 20:28 #1
... som jeg/vi har skrevet til dig før:
Skal vi gætte:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

---

Reset BIOS til DEFAULT ?
Avatar billede qqp Nybegynder
17. september 2009 - 20:33 #2
Undskyld men tror nok at jeg starter med at skrive: "Forsøger at ligge xp pro på en gammel(ca 3 år) pc". Så uden at være for flabet vil jeg denne gang mene at jeg har svaret!
17. september 2009 - 20:52 #3
(Sorry - jeg er vist for søvning idag/aften...)
Avatar billede qqp Nybegynder
17. september 2009 - 21:01 #4
Reset Bios til Default? er det et svar? Hvordan gøres det nemmest??
Avatar billede matcho Nybegynder
17. september 2009 - 21:18 #5
Tag batteriet på bundkort ud et par minutter,husk strøm fra.
Avatar billede qqp Nybegynder
17. september 2009 - 21:23 #6
ok det prøver jeg lige.
Avatar billede qqp Nybegynder
17. september 2009 - 21:51 #7
Ovenstående er gjort, dog uden at det ændrede noget. Har nu startet op med en boot skive - Ultimate boot disk - her virker musen og tastaturet fint - så det er altså windows der laver lo... i det. Nogen ideer til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede qqp Nybegynder
20. september 2009 - 10:21 #8
Har løst problemt, med hjælp fra andet forum!
20. september 2009 - 10:42 #9
(Og vi andre må ikke vide hvor og/eller hvad pointen var ?)
Avatar billede qqp Nybegynder
20. september 2009 - 12:14 #10
Er ikke helt sikker på hvordan det lykkedes, men efter en total sletning af harddisk og reset af Bios, virkede skidtet. Kan måske have været rester af et gammelt win?? ved det ikke.
Derudover undrer det mig at du Karise_larry er så hurtig på aftrækkeren i forhold til mangler og lignende, men ikke kommer med konstruktive bud på løsninger!