Avatar billede jepzer Nybegynder
16. september 2009 - 22:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

problemer med trådløs router

Har adgang til internet hvis jeg bruger neetværkskabel direkte til stik i væggen. Har adgang til trådløs router. MEN kan ikke få adgang til internet gennem trådløsrouter.
Udbyder: Parknet, router linksys wrt54gc
Har prøvet at reset'e routeren, men uden held
Kan godt få adgang gennem naboens reuter. Går derfor ud fra at det er router forbindelse
På samme router, udbyder, stik fik jeg forbindelse i sidste uge
???????????????
Avatar billede kgkg Nybegynder
16. september 2009 - 23:46 #1
Tjek wireless indstillingerne i din router. Tilslut computeren via kabel og gå ind på websiden i routeren.

Sørg for at Wireless er aktivt. Og for at udelukke at det er fejlindtastes kode/preshared key, skal du slå kryptering fra.

Prøv om du nu kan oprette forbindelse.
Avatar billede jepzer Nybegynder
17. september 2009 - 09:23 #2
hej kgkg

Måske er det en såkaldt F40 fejl. Jeg har reset'et og sat router op forfra, men det virkede stadig ikke!!! Jeg prøvede at tænde og slukke computer i forskellige række følge (det har før virket, når jeg har haft problemer), MEN problemet løste sig, da jeg lirkede lidt i kabler og stik. Jeg har sat nyt netværkskabel mellem "hullet" i væggen og routeren og nu spiller det. Damn at man kan bruge to timer på sådan noget.
Nå, men du skal have tak alligevel. Hvordan tildeler jeg dig point?
Avatar billede kgkg Nybegynder
17. september 2009 - 11:15 #3
Ved at acceptere dette svar.