Avatar billede dkcolossus Nybegynder
16. september 2009 - 21:09 Der er 6 kommentarer

Internet til mindre andelsboligforening - 10 andele

Hejsa

Vi er en mindre andelsboligforening. Vi har brug for en løsning med Internet til 10x andele + evt. 1x erhverv

Løsning må gerne være en pakke, dvs. indeholde Internet, telefon og tv + tv-pakker (lille-medium-stor)

mvh Thomas
Avatar billede justrace Novice
16. september 2009 - 21:23 #1
Hvor i verden?
Avatar billede dkcolossus Nybegynder
16. september 2009 - 21:32 #2
Lige her:

http://www.findvej.dk/reverdilsgade7,1701?text=Thomas%20Bo%20Christensen

Thomas
Avatar billede dkcolossus Nybegynder
16. september 2009 - 21:34 #3
Adressen er Reverdilsgade 7, 1701 København V. Det er lige ved siden af København H.

http://www.findvej.dk/reverdilsgade7

Thomas
Avatar billede justrace Novice
16. september 2009 - 22:31 #4
Ok, kan ikke komme på det, men der er en i området der laver den slags.

Prøv at spørge et par af de omkringliggende foreninger. :)
Avatar billede peterkopi Nybegynder
17. september 2009 - 02:41 #5
Jeg ville også spørge på amino.dk - og måske gå direkte til en af leverandørerne som http://www.bolignet.dk - det gir desværre ikke så meget at prøve at Google "internet andelsforening"?...
22. september 2009 - 10:29 #6
En kombineret løsning til både tv, telefon og internet er svært at lave til en fornuftig pris for en boligforening af jeres størrelse.  Det er faktisk tv delen som ikke giver mening. Der er dog en mulighed, i kan få sat en antenne på taget hvor i kan modtage DVB-T signalet og fordele det til alle beboer. Men jeg bor selv I København og mange steder kan det danske DVB-T signal modtages på en stue antenne, så det kan I jo lige tjekke.

Vi har udført installationer for boligforeninger i 10 år, og har gode erfaringer med at lave et fællesnetværk med adgang til internettet.

Hvis jeg var jer ville jeg lave netværket og så lade det være op til den enkelte beboer at finde en VOIP løsning som passer til den enkelte. Nogle ville syntes det var en fordel med telio, hvor det er gratis at ringe når den faste pris betales. Nogle har slet ikke brug for en fastnettelefon, da de bruger deres mobil.

Jeg benytter selv fonet, da jeg ringer meget til mobil, og her der mulighed for at få SIP oplysningerne så du selv kan vælge telefonsystem. Du kan enten benytte din mobil med wlan eller eks. En siemens VOIP DECT trådløs telefon, den fungere rigtig godt. Den koster under 600 kr. komplet, og det er muligt at tilslutte ekstra håndsæt så der kan laves 2 samtidige opkald.

Du kan se meget mere på min hjemmeside www.eldesign.dk