Avatar billede maj2 Nybegynder
16. september 2009 - 19:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

itunes problemer

Hej

jeg har et lille problem med itunes!! jeg håber i kan hjælpe mig.
alle mine sange er væk fra itunes , jeg kan se de ligger i biblioteket / mappen. men hvordan får jeg dem over i itunes igen??
Avatar billede Sebastian_B_Jensen Nybegynder
16. september 2009 - 20:55 #1
Hej Maj2

Du bliver nok nød til at markere alle filerne og så trække dem over i iTunes.
Ved ikke om der er en funktion til dette, oppe i toppen, men det andet virker i hvert fald.

Hilsen Sebastian
Avatar billede maj2 Nybegynder
16. september 2009 - 21:10 #2
det kan man ik, har prøvet?? :o(
Avatar billede Sebastian_B_Jensen Nybegynder
16. september 2009 - 21:15 #3
Hvad så hvis du trækker dem en af gangen?
Avatar billede maj2 Nybegynder
16. september 2009 - 21:24 #4
jeg kan ikke trække dem, de kommer ikke derinde.. det altså meget underligt. måske jeg skal forklare helt hvad der er sket.
jeg er nok lidt en kejle til pc!! for jeg sku opdatere itunes og så pludselig var ikonet væk og jeg kunne ikk finde itunes, så downloadede jeg itunes igen og så var der jo ingen sange i, så satte jeg min ipod til, men så gjorder jeg noget så alle sangene blev slettet på min ipod!! jeg kan se at jeg har dem i en mappe på computerne, om har også stadig sangene på min iphone. men hvordan får jeg sangene over i den nye itunes,?? og hvor er den gamle egentlig blevet af.. den kan vel ikke bare forsvinde
Avatar billede Sebastian_B_Jensen Nybegynder
16. september 2009 - 21:25 #5
Du skal gå op i 'Filer'/'File' og derefter trykker du 'Tilføj til bibliotek'/Add to libary'

Hilsen Sebastian
Avatar billede Sebastian_B_Jensen Nybegynder
16. september 2009 - 21:28 #6
#4 Prøv at kigge her (se filmen): http://www.apple.com/itunes/how-to/#video-sync
Avatar billede maj2 Nybegynder
16. september 2009 - 21:34 #7
ok tak det vil jeg prøve, men nu sletter den ik hvad jeg har i min iphone når jeg sætter den til itunes vel??
Avatar billede Sebastian_B_Jensen Nybegynder
16. september 2009 - 21:41 #8
Nej, det vil jeg ikke tro