Avatar billede ipbirk Nybegynder
16. september 2009 - 18:22 Der er 9 kommentarer

Lange bib lyde

Hej
Jeg har en gammel pc som jeg gerne vil have op at køre. Når jeg starter den kommer der lange biblyde på ca. 5 sekunders varighed som ikke stopper, samtidigt vises der ikke noget på monitoren, det er som om skærmen ikke er tændt, jeg har afprøvet monitoren på en anden pc og her fungerer den fint.
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2009 - 18:33 #1
Det kan måske skyldes fejl i tilsluttet Hardware.
Avatar billede ipbirk Nybegynder
16. september 2009 - 18:39 #2
Tak, men er det muligt at finde den defekete hardware??
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
16. september 2009 - 18:52 #3
Hej..

Prøv at kigge her..

Computer POST / beep codes..

LINK http://www.pchell.com/hardware/beepcodes.shtml

LINK http://www.computerhope.com/beep.htm
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2009 - 18:56 #4
Prøv at trække stikkene ud af PCèn et ad gangen,  start så op, hvis PCèn stadig ikke starter, fortsætter du med næste stik.
Avatar billede ipbirk Nybegynder
22. september 2009 - 20:13 #5
Hej
Hvad gør jeg for at afslutte denne sag, jeg har læst et sted at der skal gives et svar, vil det sige at jeg skal markere svar(lige under kommentar) eller hvad??
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2009 - 09:24 #6
Vil lige høre om du fik løst dit problem???
Avatar billede ipbirk Nybegynder
23. september 2009 - 09:29 #7
Ja jeg har løst problemet, jeg har købt en ny pc,men der er vel nogen som skal have point??
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2009 - 09:40 #8
OK-----------behold dem selv du løste jo selv problemet:-)
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2009 - 10:23 #9
Orientering til senere brug,du giver point ved at bede brugeren der skriver den løsning du kan bruge om at lægge/smide et svar.