Avatar billede blue_snow Nybegynder
12. juli 2001 - 21:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

\"box\" kanter

Davs i skuret

jeg er ved at ombygge min hjemmeside.
jeg har et problem med at lave kanterne i min \"boxses\" se min hjemmeside http://home10.inet.tele.dk/johan/
er der nogen der har en idee til hvordan jeg \"tegner\" dem nemt. eller andre forslag jeg kan bruge ?!?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
12. juli 2001 - 21:30 #1
Jeg kan da se at du er godt på vej, du skal bare arbejde lidt mere med dem. Har du fx. Photoshop er det ikke så vanskeligt!
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
12. juli 2001 - 23:46 #2
Det mest oplagte er at bruge Fireworks som er søsterprogram til Dreamweaver. Det du laver eksporteres til DW og kan rettes fra DW gennem FW.
:-)  Karsten
Avatar billede blue_snow Nybegynder
13. juli 2001 - 01:30 #3
karsten_larsen>> jeg kan ikke fordrage fireworks jeg bruger paint shop pro 7 problemet er at jeg laver boksen i små dele og de passer a hel.. til det eneste jeg kan gøre er at bruge øje mål hjelp!
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
13. juli 2001 - 08:23 #4
Dette tog kun et par minutter at lave det her i FW http://users.cybercity.dk/~cfs12792/johan.htm, jeg ved ikke hvor gode øjne du har, men jeg ville give FW endnu chance.

:-)  Karsten
Avatar billede blue_snow Nybegynder
13. juli 2001 - 16:42 #5
karsten_larsen>> linket er dødt :-)
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
13. juli 2001 - 17:52 #6
http://users.cybercity.dk/~cfs12792/johan.htm
linket skulle være uden komma
:-) Karsten