Avatar billede slesmeden Nybegynder
15. september 2009 - 10:39 Der er 11 kommentarer

vinduet bliver mindre når jeg navigere på internet sider??????

Hej
Jeg har et rigtig irriterende problem.

Når jeg er på nettet og naviger rundt på diverse sider bliver viduet minimeret nedefra med et lille stykke,for hver klik frem eller tilbage.

Det sker ikke på alle sidder men de fleste!!!

har scannet computer uden at finde noget virus.

det er på begge vores pcer XP og WISTA.

Håber der nogen der kan hjælpe
MVH
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
15. september 2009 - 10:45 #1
Er det Internet Explorer du bruger? Er det vinduet der bliver mindre? Har du maksimeret vindue, eller har du kun trukket det stort?
Har du prøvet at scanne for Mal/Spyware også? (Der er ikke længere kun virus på det frygtindgydende internet)
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
15. september 2009 - 10:46 #2
http://www.eksperten.dk/spm/886564
Hvorfor ser det lidt mystisk ud?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. september 2009 - 14:17 #3
tfswebguy >> Tror ikke der er noget mystisk i at to har problemet lige nu, spørgsmålet har været oppe herinde flere gange.
Jeg har dog endnu ikke set en løsning, men jeg kan have overset den.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
15. september 2009 - 14:25 #4
slesmeden >> Bruger du AVG-Free som antivirus program?
Avatar billede slesmeden Nybegynder
15. september 2009 - 17:27 #5
Hej
Ja jeg bruger AVG-FREE
Avatar billede vejmand Juniormester
15. september 2009 - 17:32 #6
Tror måske det er AVG som er problemet: http://www.eksperten.dk/spm/884458

PS: Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)
Avatar billede slesmeden Nybegynder
15. september 2009 - 17:35 #7
hej
Ja jeg bruger internet explorer.
Selv om jeg maksimere vinduet bliver det ved med at skrumpe fra bunden og op til siden er ude af billedet.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. september 2009 - 17:44 #8
Som skrevet, tror måske det er AVG som er problemet: http://www.eksperten.dk/spm/884458
Avatar billede JESPER-BERNHARDT Nybegynder
23. september 2009 - 20:12 #9
Hej.

Som jeg har skrevet i en anden tråd, så har vi haft problemet på mange af vores maskiner i denne uge, efter brug af "Google Tool bar - Translate".

Prøv at fjerne Google Toolbar (det kan jo let hentes igen):

På XP virker følgende:

gå i "kontrolpanel"
gå i "tilføj eller fjern programmer"
gå i "rediger eller fjern programmer"... vent til listen er klar
Scrol ned til "Google Toolbar".
Tryk på fjern - vent til systemet er helt færdigt
Genstart.

VH Jesper Bernhardt
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
09. oktober 2009 - 09:40 #10
Tid til at lukke?
Avatar billede slesmeden Nybegynder
11. november 2009 - 10:22 #11
Hej Tak for hjælpen det hjalp at fjerne google toolbar også på vista MVH