Avatar billede cooltie Nybegynder
12. juli 2001 - 20:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IIS & Office2000

Hej,

Er der nogen som ved om det giver problemer ens IIS server når man installere Office2000 prof sammen med IIS 5.0?

Efter jeg har installeret Office2000 prof. virker sort set ingen af min ASP sider mere...det er primært mine ODBC forbindelser....

??????????????
Avatar billede visionmagic Nybegynder
12. juli 2001 - 21:23 #1
Har du installeret SP2?
Hvis ikke, så prøv det!

http://www.activeserverpages.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=229

/VisionMagic

PS! kører både IIS5.0 og Office2000, unden problemer!
Avatar billede tmceu Praktikant
12. juli 2001 - 22:43 #2
Når du nævner ODBC som det primære problem, vil jeg tro at problemet skyldes forskellige versioner af MDAC. Jeg ved at Office kommer med flg. versioner:

Office 2000: MDAC ver. 2.1
Office 2000 SR1: MDAV ver 2.5

Hvis disse er ældre end hvad du allerede havde installeret, kan det være problemet.

Du kan se hvilken version du har installeret med Component Checker på http://www.microsoft.com/data/download.htm

Du evt. prøve at downloade og installere MDAC 2.6 fra Microsoft.

Mvh
Thomas
Avatar billede cooltie Nybegynder
04. august 2001 - 16:16 #3
Ingen af overstående svar hjælper. Jeg lukker spm!