Avatar billede opcm_ip Nybegynder
14. september 2009 - 20:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fullrate med modem og router

Jeg ville gerne have noget trådløst netværk i mit nye hus, derfor købte jeg mig en D-Link dir-655. Men den kan jeg jo ikke lige slutte til min Fullrate forbindelse, så jeg købte også et modem - D-Link dsl-320B, men hold da op hvor bliver det stilt mange spørgsmål i installationen som heller ikke Fullrate svare på, på deres hjemmeside
Hvordan skal opsætningen af modemet være?
pppoe/pppoa eller statisk ip eller bridge?
Er der nogle med erfaringer på området? Eller skal jeg måske have fat på noget andet hardware?
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2009 - 21:43 #1
Avatar billede opcm_ip Nybegynder
15. september 2009 - 08:45 #2
Jo, når både modem og router er installeret, så virker den vejledning helt sikkert.
Avatar billede justrace Novice
16. september 2009 - 07:46 #3
Er fullrate ikke leveret med en kombineret router/modem-løsning?

I så fald kunne du sætte et trådløst accesspoint til routeren i stedet for en router.

Et accesspoint gør bare det at det gør det stik i routeren hvor man sætter det til, til et trådløst "stik". Som bruger vil det virke som alle andre trådløse netværk.
Avatar billede justrace Novice
20. september 2009 - 14:45 #4
?
Avatar billede opcm_ip Nybegynder
15. april 2011 - 12:48 #5
Lukker